Thursday 13 June 2013

Monolog dalaman AGAIN.

Assalamualaikum.

6.57ptg. Lagi dekat 30min nak buka puasa. Perut dah berbunyi, kepala dah tak boleh terima apa-apa kerja menandakan aku kena STOP untuk tulis blog. Haha

Alhamdulillah kereta yang kena clamp dah buka. Turun naik pejabat kolej then pejabat polis bantuan untuk settlekan pasal kereta. Alhamdulillah settle. :)

Assignment peads untuk presentation selasa depan pun dah siap. Agak banyak la jugak part aku dekat 40 slides buat tadi. 

Pagi tadi --> PELANCARAN KEMPEN JOM NAIK TANGGA oleh PNC.

Nice sangat kempen ni, before ni kempen JOM BERATUR NAIK LIF. Mmg sangat berkesan. Kali ni kempen jom naik tangga hope berkesan jugak :)

Aku sangat bangga hari ni sbb aku guna masa dengan baik. Cuma satu je, homesick~

Lama tak balik rumah. Serious lama. :(

InsyaAllah before start final exam akan balik even sekejap. :)

Mmg minggu ini agak hectic and aku masih lagi try untuk kuatkan diri sendiri. Yes, u can do it Maryam! 

Untuk mengelakkan dan mengurangkan kepala yang tengah serabut, boleh dikatakan setiap masa aku pasang music. Instrument. Yiruma, kiss the rain. 

Ada orang kata macam lagu hotel? Haha. 

Untuk diri sendiri. 
Dear maryam, tiada apa yang mustahil. Jika Allah kata "jadi" maka "jadilah" ia. Bukan tak cukup masa, tapi cuma kita tak pandai menguruskan masa. Lupakan benda-benda yang tak penting, tumpukan pada benda yang penting. Ingat harapan mak ayah, tujuan kita datang ke universiti ni untuk apa. 

Okay.... :)

7.09malam. Cepatlah azan, tak sabar nak buka puasa. Haha

Homesick, tapi tak boleh buat apa. Just boleh tengok-tengok gambar.
:,)


Tak sabar nak habis exam. Nak balikk rumah. Nak happy-happy dengan family.
Okay bye. Assalamualaikum. Selamat berbuka. 

No comments:

Post a Comment