Monday 13 August 2012

explorace di JALAN TAR ;p

Assalamualaikum~~

hewhew,,, sibuk sungguh kat sana~~ rambang mata tengok banyak-banyak baju n tudung.. nasib baik p masa bulan puasa, hee. :D
tp aku beli shawl jelah,, murah gilaa kot.. tp semua biasa-biasa jelah, susah nak cari yang labuh sikit,, aku beli untuk pakai raya je, maybe kena pakai 2 layer.. aku p ngan kakak aku naik bas sampai pasar seni, jalan-jalan kat petaling street, kat situ aku n kakak aku je yg bertudung (melayu), hahaha

agak takut la jugak sebab ada org ikut kteorg, (sape suruh pergi berdua je), then aku buat-buat masuk kedai tengok org tu dah pergi baru keluar balik~~ errrr,, seriuss takut! 

then naik tren p jalan tar pulak~ main redah je, sebab tak pernah lagi pergi naik bas,, so tak tahu la pulak bas tu stop kat pasar seni,, haha,, 

masa kat jalan tar tu, agak sesak la jugak,, pening kepala aku~~ huiii, aku jalan laju gila sebab rimas,, sampai kakak aku pun cakap "weyhh,, slow2 la jalan, penat aku nak kejar kau" hahaha

bila panas je aku masuk kedai tudung yg ada air cond, buat-buat tengok2~ hee



then kat kedai tu, ada org tunjuk2 kat shawl yg aku pakai, aku terdengar dia ckp dengan kawan dia 
"cantik la selendang tu, aku nak cari macam tu lah"
banyak kali kot dia tunjuk-tunjuk kat aku~ =,="
malu pulak, hahaha :p

OMG OMG,, baru perasan eyebag yg dah teruk~~ haha, takpelah kalau sekali sekala jadi panda apa salahnya~~ :p

then kteorg jejalan la kat masjid India tu, tak ada benda yg menarik hati aku,, hewhew,,
macam dah malas nak shopping2, yg dah ada pun tak terpakai~~
yg menarik hati cuma MAKANAN AND AIR~~
ish2,, serius menguji keimanan betul,,
pukul 3 dah ada org jual2, aku tengok jelah, and ada org beli,, errrkkk?

masa jejalan tu,, aku jumpa satu benda ni, unik gilaaa,,

benda ni cool gila,, boleh design jadi bentuk apa2, pastu gerak2,,
kteorg beli untuk hadiah befday adik kecik aku 16hb ni,, hee :D

dah la tu, sampai sini jelah aku cerita~~ dah macam diari dah, semua benda nak cerita (biarlah blog aku, cerita aku lah) :p

yg paling best,,aku dapat jumpa bestfriend aku yg dah 4 tahun tak jumpa masa berbuka dekat masjid Putrajaya,, weee :D

k, assalamualaikum.. selamat berbuka!



No comments:

Post a Comment